Herregud tack & lov var den en dröm!

Jag hatar när drömmarna känns så verkliga. Fört var jag på något läger med några som jag inte kmr  ihåg vilka det var. Men samtidigt där på lägret hade jag fått två tvillingar?! Jag var typ som en fånge där utan att de visste om det. Jo, jag tror nog  att Bella & jag delade rum. Aja man drömmer ju sjukt kontsigt måste nog skaka ur min drömfångare lite (a)

Som regel vad jag har hört så drömmer man varje natt men att man inte kmr ihåg den & jag tror fan i mig att detd är sant!

Nej, men man kanske ska tra & väcka liv i syrran lite snäll som jag är så vi verkligen hinner med tåget in till metropolen Tierp. Wei! Ska sola & in till systemet you know^^

Nej, det får räcka det här.

Just ja, min städmani varade i 4 timmar! herregud & då gjorde jag rent spisgallert med. urk säger jag bara haha xD

Grattis kusinerna Savannah 7år & Joel som blir 18 år. Stora grabben som får gå på krogen nu hahah ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

förresten bloggar jag rätt friskt nu.

2008-10-19 @ 07:31:34
URL: http://lindaelaine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0