Helgen över

Ja, även denna helg har passerat med snabba steg. Vet snart inte ens vilken dag det är för det går grymt snabbt!
Okey, lite kort om helgen då.

Fre åkte jag in till stan. Köpte mp3 (rosa ofc), mascara, parfym, jacka & innetofflor. de är super söta :) Så jag är helt nöjd fast jag är typ pank. Faktiskt allvarligt så äre sant denna ggn. Men hur som haver kmr studiebidreget med en hjälpande hand :D det gillas!

Lör: jobb. Upp 6.30 duscha äta frukost och sedan dra vidare till jobbet och jobba. Jobbade på cafét idag. De första 2h trodde jag att jag skulle dö för det var verkligen hur jäkla lugnt som helst. Kunde snudd på ha tagit en tupplur där. Sen framåt 4-tiden blev det mkt å göra ist när man ska stänga :s gah. kom hem å satt mest i mitt rum i min egen lilla värld.

Sön: Jobb. Blev lite glad när mamma kom in till mig innan jag hade somnat och berättade att kl skulle ställas en timme bakåt. Detta innebar att jag fick sova 1 hel timme utan att ens komma försent jag var skit lycklig! Men sen när man kmr till jobbet var det ju inte lika kul när vi var 4 (!) pers från 9-17. Det var ganska drygt med. Men vi var tappra nog och kämpade vidare. Så jag fick då som sagt jobba 1h längre men nu jävlar har jag lov iaf! 

Ja, det där med lov. Det är mitt sista höstlov.    Jag börjar bli gammal. Sorligt men sant. Imorn drar jag iväg till SKÄNNINGE!!! Vet ngn vart det ligger..? haha Kolla eniro om ni vill veta ^^ Eller lämna ett spår efter er så kan jag vara snäll och berätta det.

Vilka äre som läser min blogg egentligen? Utom Milla. haha Skriv gärna en kommentar så ska jag försöka vara lite mer duktig på att upptadera mig lite.

Sök på youtube denna GRYM!! Al Azif vs Adam Tensta, Dr Alban - My Cool

Kommentarer
Postat av: Mia

JAG!

2008-10-27 @ 20:24:45
URL: http://miawestin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det känns lite jobbigt att de är sista höstlovet sen är slut på det. :P

2008-10-27 @ 20:42:48
Postat av: Julia

Haha oj glömde att kriva namn på kommentaren.

2008-10-27 @ 20:43:46
Postat av: Milla

JAG LÄSER INTE ALLS DIN BLOGG... ;)

2008-10-29 @ 02:30:49
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0