Fredag

Nu har snön kommit till östergötland. Skit tråkigt tycker jag. Kallt och jävligt äör vad det är burr så mamma eldar på som fasen här så nu snart blire gosigt och varmt. Lovely!

Snart ska vi i väg till Skänninge för att träffa på morbror och kusiner och sedan bär vi iss iväg till Mjölby eller Motala för att bowla. Ska bli kul hoppas ja. Blir tacos ikväll här sen efter vi har kommit hem efter bowlingen samtidigt som vi kollar på idol antar jag. :)

Hoppas det går bra för Robin B, Robin E, Alice & Lars. Men temat är schöager och Lars ska inte direkt göra bästa låten menar "Det börjar verka kärlek banne mig" allvarligt. 

Robin B-  När vindarna viskar mitt namna (Roger Pontare)
Robin E- Michelangelo (Björn Skifs)
Alice-  Min kärlek (kmr jag inte ihåg :s)

GOOD LUCK OCH RÖSTA!!! :D

Kommentarer
Postat av: Milla

hahaha lars är grym

2008-10-31 @ 18:43:43
URL: http://millalaa.blogg.se/
Postat av: johanna

fin blogg :)

2008-11-01 @ 11:21:39
URL: http://joooo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0