Fan så jävla bra jag är!!

Haha ok, kanske inte alltid men ibland. Duktig som jag är somna jag vid halv tolv igår. Var sjukt trött där på praktiken & det fanns ändå inte så mkt att göra. Så då blir det lätt att man känner efter & tänker att jag är ju fan as trött.

Nåja, somnade halv tolv då rå som sagt efter att ha läst 4kap av "Emma, Mias dotter". Jääävligt bra! Ni vet fortsättningen på Gömda, Asyl & Mias hemlighet?

Jag vaknar 9.20 vilket är as bra gjort av mig! Går upp 10min efter. Äter frukost och sätter mig vid tv:n. Ok alltså inget bra på tv:n nu. Så vad gör man? Jo, man plockar av diskbänken, plockar ner disken i diskmaskinen, torkar av spis och vardagsrumsbordet. Sen skulle jag vara duktig & städa mitt rum när jag ändå var i farten MEN mina kära syster sov. Så snäll som jag är så skulle jag passa på att lägga in lite ny fräsch musik på mp3:n. När man väl sitter här får jag ett mess av käraste HULDA! Jag suuper glad ofc. She´s home again!

Hon frågade om jag skulle med ut på en promenad. Hmm efter en liten betänktetid så ställer jag självklart upp. Jag satt fortfarande i pyjamas när hon messade så det var bara att byta om mjukiskläder. Ut & gick. Vi var ute i 45min. & våra munnar går i ett! Alla borde ha en Huldis! Hon är massa bra på att lyssna. me like.

När jag kom hem vid halv ett var det bara att ta ut Isak för stackarn fick inte följa med. haha men hur som helst. Vädret var underbart & jag käkade lite knäckebröd för man blev väldigt hungrig efter en promenad.

nu har jag lagt in ny musik på mp3. Så nu äre bara att köra gärnet i rummet å sen dammsuga huset. Jag är duktig. :)

Blir mys ikv med en middag på "Peppar, peppar" inne i stan med jobbargänget. Ja iaf "tanterna". Ska nog bli trevligt & även lilla Huldis ska me :) mkt trevligt! Lite surt att jag jobbar imorn bara. Inte helt otippat eller hur??


ÅÅ vad jag borde plugga så, så duktig är jag nog inte ändå. well well

Kommentarer
Postat av: Milla

Har inte du lärt dig att man ska sova på morgonen? Skaffa ny design på bloggen, mohaha.

2008-10-11 @ 01:24:45
URL: http://millalaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Sötnos. "alla borde ha en Huldis".. Pjuh, blir ju tårögd. Tack för sms-et idag förresten!

2008-10-14 @ 20:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0