Ännu en fredag

Fredagen i här. Veckan har vart lugn. Praktik ons-tors. Träffade på Jocke igår & vi kollade på filmer. ;:) Haha & jag var ju så trevlig att jag råka somna :$ upps.Gick och la mig halv ett och somnade ganska så på direkten. Vakna för kanske 5-10min sen. Skönt!

Systern min har lurat iväg mig om att vi ska åka in till stan idag för hon ska handla massa kuddar..? Okey men jag var smart och gjorde en deal med henne. Om vi åker åkter vi med 11.15 tåget och inte en minut tidigare. Och att vi åker till onoff då jag ska köpa min efterlänktade mp3 :D Lovely

Ikv blire att glutta på idol iaf. ABBA tema. skoj jobbar helg men gör inte så mkt för är ledig hela nästa v. Planer på att åka ner till Skge & hälsa på släkten men vilken dag vet jag inte när vi åker. Ska hinna träffa Kritan & Bella & massa annat folk :=) det går aldrig ihop sig för mig xD

Nåja om jag ska hinna med tåger kvart över lär jag kanske gå upp nu.. haha aja ha en trevlig helg eller ngt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0