You want to make a memory

Jag har nu konstaterat att Bon Jovi är grymt, om man ska uttrycka sig jävligt bra! You give love a bad name, living on a prayer, runaway, it's my life ja några fåtal bra låtar!

Idag har jag verkligen inte gjort något alls! Försökt att städa lite, lagat mat kollat på Punk'd och Miami Ink. Måsten på söndagarna. Sen har jag även kollat på Prison break. Jag mår typ inte bra av att det fortfarande är jäkligt spännande när man är inne på 4e säsongen. helt sjukt!




Minnerna är kvar. I framtiden kommer jag iaf inte ha några nya minnen att dela ihop med er. Det är bara så. Efter gymnasiet är det slutet på vår vänskap. iaf så som det låter i nuläget. Sorligt men sant! Jag får vara glad över de få saker vi har upplevt. Ni går vidare, utan mig. Ni har hittat er väg, det ni ska/ vill göra.

jag har det med, på ett ungefär. Det var längesen jag kände att jag hade något att tänka på/ över. Jag blir alltid fundersam efter att ha umgåtts med er. Det är väl så det är nu. Allt jag önskar mig är en vrida-tillbaka-tiden-klocka. sisådär 5år eller något så. åren innan jag slutade med friidrotten, hur hade det sett ut idag? hur hade jag varit som person? Hur är frågan, och jag vet inte svaret och ingen annan heller.

Snart äre jullov och Hulda kommer även hem snart. Har endast 6dgr kvar på praktiken i år och endast 2 helger kvar att jobba. Mitt sista jullov. Jag börjar fasen bli gammal



Kommentarer
Postat av: Milla

Nej, du börjar bli en stor flicka.

2008-12-01 @ 19:16:30
URL: http://millalaa.blogg.se/
Postat av: hihi

börja grina

2008-12-02 @ 17:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0