Torsdag 20/11-08= Eng B NP

Gud. Idag har jag hunnit med massor känns det som fast ändå inte?

Börjar dagen med att åka till skolan ist för praktiken. Jag skulle skriva prov i nationella för eng B. Dagen börjar iaf med att Nat bomb messar mig. -"Vart är `du? Väntar du på mig vid bussen" någon min senare -"Carro..? ;o" Sötsak. Jaghade som sagt inga pengar på mob. Men där stod jag. som vanligt och väntade på Nat tills hennes buss kom. Som jag har gjort i snart 3 år. Jag är sneell (snäll, i know!)

Provet hur som haver gick över mina förväntningar bra. Tiden flög iväg å det gjorde även min story som jag skrev. Men bara för att jag är nöjd och tyckte att dte verkligen kändes bra så gick det väl åt helevete.

Kommer hem vid 11 och jag hade lite svårt att bestämma mig för vad jag skulle göra när jag kom hem. Skulle jag sova? äta? Kolla på tv? plugga? Det blev inte helt otippat, mat & även min kära tv. Jag såg nu på kvällen att det ska börja ngn tävling på 4an. ngt om serier, såpor ja, sånt som har gått på tv förr. Jag skulle lätt kunna ställa upp på det!

Utom tv & allt ätande så har jag även hunnit med att baka tsm med min kära syster som jag fick ett utbrott på. (inget ntt dock) Jag, eller vi gjorde typ kladdkaka i muffinsformar & jag tänkte direkt på Nat ofc. haha

Jag har kollat på Prison break med & jag döööör för att dte är grymt jävla spännande!

Imorn kommer säkert mina husmorskrafter tillbaka. Vem vèt? då kanske jag verkligen städar & pluggar? Borde plugga eftersom jag jobbar i helgen och har prov på tis. Natur inte min bästa sida direkt.

Så lite har jag allt hunnit med idag fast inte sånt som jag borde. Det skulle inte vara så jäkla roligt för mig om man räknar ut hur många timmar som går åt till mitt tv tittande?? :S urk

Kommentarer
Postat av: Mia

jävla natur skit !!! ja kommer aldrig kunna!

2008-11-20 @ 21:29:07
URL: http://miawestin.blogg.se/
Postat av: Milla

Va? Fick du utbrott på mig?

2008-11-22 @ 01:00:42
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0