soon

Ja, dagarna bara rullar iväg. Det är bra på ett sätt. :)

Idag har jag som alla vanliga torsdagar vart på praktiken. Utbyggnaden av Gränby Centrum börjar nå sitt slut. Det är väldigt fint, eller kommer nog bli det tillslut.

Jag går till bussplatsen vid stadshuset och väntar på 3an ska komma eller 9an. som vanligt. 3an kom först vilket var bra då slipper jag gå en bit ;) men 18 mot Fyrislund fastnade, de kom liksom inte iväg. Lite läskigt faktiskt. Jag har aldrig upplevt att ha åkt av med en buss, och jag vill inte uppleva det heller. hua!

Dagen har gått rätts så fort. Eller lagom. Kom inte så mkt varor idag. Var klara innan lunch. Så efter lunchen med Kim fyllde jag på med strumpbyxor, det behövdes! Efter det städade jag lite & vid 16.00 ca fick jag gå hem. :) eller ja åka då Men orkade inte stressa till bussen så tog halv 5 bussen ist som kom ca 8min försent typ. Jag gick till ur & penn och bytte ut armbandet på min kl. Men det fattas en grej så måste dit och fixa det. suck!

Imorn är det klubbdagH&M. Alla medlemmar får hela 10% rabatt så jag ska nog handla imorn:s NOT GOOD!! inte för min budget fast iofs har jag ju ingen budget. haha

god natt / Carro som har ont i benen

Kommentarer
Postat av: Milla

OBESERVERA ATT DET ÄR ONSDAG IDAG! eller tors nu då efter 00..

2008-11-27 @ 01:53:05
URL: http://millalaa.blogg.se/
Postat av: Linda

10 %? kanske man ska svänga förbi hm då..

2008-11-27 @ 07:13:26
URL: http://lindaelaine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0