Sön = mån= skola

Jo, men typ. Idag har jag faktiskt pluggat lite. Bättre sent än aldrig enligt mina tankar.

I lör var jag med Julia & Bella och kollade på bandy vid id hallen sen drog vi vidare mot Tierp & var där med Anton och Robin. Vi kollade på en film som tydligen skulle vara as läskig enligt Bella & Anton men Julia somna för hon tyckte den var seg, jag satt å pratade för jag tyckte den var sjukt seg. Sen skrämmer jag Julia å det funkar typ alltid å hon blir as rädd. Sen vet man ju att hon ska försöka ge igen å hon kanske har lyckats en eller högst två gånger med att skrämma mig på de en miljard gånger hon har försökt. Så good luck girl keep on working säger jag då bara :) Så efter filmen pratade vi tjejor lite skit å det gillas mkt hehe (a) mendans Robin & Anton spelar ngt jäkla dataspel?! samtidigt som Anton tjuvlyssnar lite på oss å kommer med ngn spydig kommentar å Bella hugger på engång. Efter mkt skratt och skrik på att överrösta varandra (för så är ju faktikst tjejor har vi kommit fram till, typ som en hönsgård)  så blev Bella as trött å skickade hem oss. Anton var väldigt snäll å erbjöd sig att skjutsa hem oss. Det var ju väldigt snällt gjort utav honom. Det var den lördagen det. Bara det att när man väl var hemma var jag inte alls trött. Kom hem runt 23.00 Kollade på kl vid 2 men kunde ändå inte somna. Det var jobbigt.

Idag utom plugg har jag kollat på Punk'd, Miami Ink, Ensam mamma söker, Andra Avenyn & ladder 49. Mkt tv tittade månitro.

Imorn äre skola. Det suger jävligt hårt. Bara å göra det bästa av situationen helt enkelt.

Inte nu i helgen som kommer men nästa ändå, helgen då det är 1a advent den helgen ska jag leka med Bella och Julia igen. Vi ska baka & ev bada tunne hörde jag ngt rykte om? Det visar sig hur det blir med den saken.

Just ja! Pappa åkte båt i fre. Det var inte så bra för nu har han köpt med sig godis hem. inte bra för mig! Jag som gör rygglyft, armhävningar, sit-ups och den kissande hunden innan jag går å lägger mig. Nya tag imorn, alltså ny vecka nya möjligheter.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0