Plugg tisdag? -NOT

Ja, idag fick jag lite energi efter lunchen. Ska bara uppmärksamma alla att Mia är allmänt störd, men lugnt gums, jag älskar dig för den du är ändå <3:)

Jag som sa till Natalie att jag skulle plugga idag... EFTER Beverly Hills. ojdå. upps jag fastnade visst här vid datorn (otippat) nej absolut inte. men så är det ju en dag imorn med.

Imorn äre ons och därmed far jag till Uppsala för att fortsätta på min praktikplats, alltså H&M. Det funkar bra.

Det är snö å kallt för alla er som inte har märkt det. + att det kmr att vara sjukt halt imorn när man ska dra till tåget. Not good!

flickor flickor vad jag diggar er in the school! Making my day





Kommentarer
Postat av: Mia

hahahaha käft nu va ! :D så ja inte spöar ner dig (;

2008-11-19 @ 16:40:52
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0