Otippat

Här sitter jag, en vanlig söndag. Mår illa som ett svin, trött ja you name it! Allt är i princip som vanligt. Kul att jag jobbar när Idolturnén ska till Valbo idag. :'( Vill faktiskt se de!

Ska snart dra mig til jobbet. Hoppas Emilie är frisk!! :)

Ikv är ett fullspäckat schema när jag kommer hem. Slutar 16.00
 såhär blir det efter jag kommit hem:

17.00 Punk'd
19.00 Miami Ink
20.00 Ensam mamma söker
20.30 parlamentet (bara för Soran är klockren)
21.00 Wallander (fast den har jag ju sett)

Jag vet att det krockar med Ensam mamma söker & Parlamentet men när det är paus på Ensam mamma söker så byter man till Parlamentet. Kruxet är ju att det brukar vara paus typ samtidigt.. :/

Nej, nu har jag inte tid med det här. Nu måste jag GÅ till jobbet för cykla är det ju inte tal om.
Ha en bra söndag ni!

JAG SKA/ MÅSTE PLUGGA IDAG!!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, hektiskt!! :)

2008-11-23 @ 10:53:39
URL: http://lindaelaine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0