It's over. . .

Sjukt irriterad! Jag sitter mest tyst nu så det inte blir fel ord i min mun & att jag kmr att få ångra det sen.

NP provet gick bra. Bättre än G iaf ;)

Nu då? Jag borde plugga som en G R I S ! Men vad gör jag? Jo, somnar & sover 2h (?!) vilket inte är bra. Kmr vara hur jävla pigg som helst ikväll/ natt eller inte. men det visar sig då. Jag har sjukt stökigt i mitt rum vilket jag har övervägat att städa or what do you think?




Imorn ska jag springa med Ronjis det gillas! She's my energi <3

Lite planer får se om jag kmr att gra det:

mån: städa, plugg
tis: springa plugga?
ons: praktik fika med Bella?
tors: praktik, ut på spring?
fre: lugnt eller hitta på ngt med flickorna i klassen?
lör-sön ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0