HELG

fredagen då: Idol somn vanligt. Sen hade jag ett sjujäkla svårt nationellt prov i Eng B. IG here i come! Jäkligt svårt var det verkligen, men hur som haver.

var hos faster & åt, det är gott med mat ;) LASAGNE

kollade på idol till halv tio typ. sen skulle vi hem. Å vi var hemma kvart i 11! Jag satt i bilen och röstade mer än 10ggr på Robin. Vet inte hur många jag messade och frågade vem som åkte! Ingen svarade å jag satt i bilen helt panikslagen å visste inte vem som åkte, men jag kan alltid lita på Nat å hon var den som svarade JOHAN åkte & Robinär KVAR :D

Blev lättad i bilen najs!

Idag ska jag baka med Julia, Bella & Bea och ev Emma kanske dyker upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0