Härliga måndag

Nu sitter man här igen. Med böckerna uppe i högsta hugg. Jag har helvetesveckor kvar. great! -NOT!

Börjar med en bokredovisning imorn & jag är bajs dålig. Applåder till Carro!
Sen på tors verkligen HELA dagen har vi fortsatta Nationella provet i eng B Jag önskar mig sj ALL lycka i världen! Det lär jag behöva

Nästa v äre Natur prov (uuups jag har itne gjort 1a provet än, men inlämningsuppg är inne + i kanten där)

v. 49 Rättskunskap känns som man inte har gjort så mkt där heller
v.50 Samhäll (på vad? Ja det undrar jag med vad har vi gjort) Ok så mkt har jag inte skolkat men vi gör inget på de lektionerna

Ikv ska jag se cityakuten och kanske Kung Fu Panda med syrran jag har faktiskt suttit å pluggat eng nu i 1h ca ? Fan vad bra jag är!

Jag öser mig sj med beröm för vem ska annars göra det liksom? (skriver Carro & klappar sig sj på axeln)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0