Fredag=IDOL

Jag sitter nu på tv.se/idol och kollar på olika klipp. Jag kommer på mig själv med att sitta å le för jag tycker om gänget så mkt. Rädd för att Robin B kommer att åka idag.. Hoppas verkligen inte det!!

Jag var ute & sprang idag med Isak. Han var blöt & trött men degt var härligt ändå, men föredrar att springa sj med mu iaf.

Jag åt nyttig frukost också. Omelett typ, mandarin, en tallrik fil & flingor. Sen efetr jag har sprungit tog jag 2 mandariner & ett grönt äpple. Jag blev mätt. Blir alltid mätt utav äpplen. Förstår inte.

Sen har jag inte gjort så mkt mer idag. Vaknade halv 4 först av att mamma drömmer å skriker/ gnäller lite i sömnen men jag orkade inte stiga upp och säga åt henne. Jag somnar om & vaknar halv nio. jag vägrar att gå upp halv nio när jag är ledig. No way! Somnade om till 10 perfekt för att gå upp. lite av min fredag om ni messar och jag inte svarar kan det bero på att jag har messat upp alla mina pengar på att rösta på Robin B.m Han behöver mig! ;)

Nu ska jag bänka framför tv:n Bara jag & mamma. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0