Dagarna går

Dagarna går mot året slut. haha ok det är ju typ 1 månad kvar men ändå. Det kommer gå as snabbt för jag tycker att hösten har gått as snabbt.

Jag vill bara slippa resten av skolan nu. Är så himla orolig över nationella provet i engelska B. Spec muntliga eller ja resten också i o f  s men läraren är ju med och lyssnar när man pratar och sånt gillar jag inte!

Annars går dagarna på i skolan som vanligt. Härligt med en veckas lov. det behövdes! Men kom på att jag måste göra massa annat grej å då blir jag liksom blockread och låst på ngt sätt. jag vet att det måste göras, jag vet när det ska vara klart vrf är det så svårt att börja och ha det klart ist för att sätta sig med sakerna dagen innan?? Ibland förstår jag inte på mig sj. Jag träffade bella på tåget.

"Nej, det här är fan inte ok. Nu läcker jag"
"Jag måste ha en toa- och det är NU!"
"Fan, det är inte sant! Jag måste ha en 5a! Äre ngn som har en 5a på sig?"



Ja, & så var det här typ 4-5 år sen kanske

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hahaha så var det inte en jävel som hade en 5:a

2008-11-07 @ 11:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0