Tisdag 20/5

Ja, idag var det ganska så lugn och skön dag. Jag hade ingen trafik för hade klarat slutprovet. Så då fick jag sovmorgon. Sen lektionen efter hade vi ingen lärare men jag var duktig & åkte dit ändå.. Sen visar det sig att Louise är sjuk. ba: jaghapp alltså en lektion å den börjar om 2h så jag var oduktig och åkte hem men var duktig och hade gjort samhälls pappret som vi fick förra sommaren så tyckte det gick jämnt ut :)

Så man kmr hem, sätter sig vid datorn och vid 12.00 ringer jag till H&M i Gränby och frågar hur det blev med praktiken, så jag ska dit nu på tors för de ville se mig.. wow hoppas verkligen att jag kan vara där för är på som fan nu å hålla på med kläder- säger då bara det- ingen MATAFFÄR TILL TACK!

Haha jag har suttit vid två datorer idag typ nyss xD vadå att jag kände mig som en datanörd. Jag skickade gamla låtar och gamla bilder så nu ska jag sitta & rocka för mig sj ikv + att jag har laddat hem Herkules xD haha Älska Disney filmer vetja!

Mia tyckte jag skulle skriva och så snäll som man är gör man ju det, men det är ju tråkigt att läsa detta men enjoy för de som känner för att läsa å jag blir massa gladis om ni kommenterar (a)

Mia är en söt pruttfis! <3

Kommentarer
Postat av: Mia

självklart läser man din blogg gumsi! var för jobbigt när du hade den andra haha xD
ses imorgon sötgum

2008-05-20 @ 20:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0