Skoldag

Efter en ganska lugn och tråkig helg (i o m att jag jobbade och att det var tråkigt väder) är det inte så mkt att berätta. Jag är trött å hur mkt som helst i skolan (igen). Allt ska komma på engång och man vet inte vart man ska börja. Man vill liksom hinna tid att andas och ha en fritid med.

I skolan håller vi på att jobba  med stress via Layout B. Det är ganska så intressant. Menar, på symtomen så stämmer ganska mkt in typ:

·Du känner dig trött på morgonen även när du har sovit länge och ostört flera nätter i rad.

·Du är likgiltig och struntar i vad som händer omkring dig, eller känner dig nedstämd och orolig.

·Du reagerar på ett helt nytt sätt på vardagliga händelser.

·Du blir lätt irriterad och otålig över småsaker.


·Du får ont i magen, spänningshuvudvärk eller hjärtklappning.


 ?Du har svårare att koncentrera dig och glömmer lättare bort saker.

B
ara sisådär alla stämmer in mer eller mindre och när jag tänker efter så har jag börjat äta snababre å är orolig fast det är jag ju alltid mer eller mindre men ändå.

Jag längtar till natonaldagen inte nog med att vi är lediga från skolan- Hulda kmr hem också! :) + att min kusin å hennes kille kanske kommer å hälsar på mkt trevligt :)

Nej, nu har jag lektion och bör kanske avsluta. Gud vet annars vad som händer..

Enjoy your life!

Kommentarer
Postat av: Dex

Asså, allt de där om stress grejen stämmer in på mej me :/ De är synd att stress tar över så mycket av ens liv :O

2008-05-19 @ 20:51:49
URL: http://dexedrinee.blogg.se
Postat av: Carro

menar det :o helt sinnes sjukt å man inser det nu efetr man har jobbat med det med, för det har bara blivit ba: a men jag är stressad men NU är det bevisat att man verkligen ÄR det med :s

2008-05-19 @ 22:36:28
URL: http://carroja.blogg.se
Postat av: Linda

Yiha! Inte så lång tid kvar nu! Jag längtar! Ska inte du på Dannes grillgrej då?

2008-05-20 @ 16:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0