Avreagera?

Jag blir så jävla irriterad på allt å alla! Det är så syns om de som verkligen inte har gjort ngt å verkligen INTE förtjänar det.. Jag kan liksom inte kontrollera mitt humör riktigt, jag vet det, men jag kommer alltid på det efetr åt då skadan/ utskällningen redan är gjorde. Förlåt alla för att jag är som jag är!

En sak till, som gör mig ruskigt fly förbannad! Det är när jag känner att ngn utnyttjar mig! Det är så jävla dålig stil och så lågt gjort. Jag vet när ni gör det med. Less på det nu! Nu vägrar jag känna mig utnyttjad! Jäkla tur att det inte är så lång tid kvar i skolan- jag exploderar snart på den! Nej, men vrf inte hinna med 3-4 prov + läxor på det! Puss å kram vad jag älskar er!

GRAN CANARIA I SOMMAR IAF!!!! Körkort med hoppas jag på ! 

Just nu känner mig mig så sjukt lessen, men över vad? Känns som att man bara duger till för andra ibland.. :'( Kan man inte få vara den man är utan att man blir bortglömd å utnyttjad? Jag är ingen partymänniska, jag vet det! Men för det betyder det inte att jag inte kan festa för det?   Jag hör så mkt att jag inte vet vad eller vem jag ska lyssna på.. det är sjukt jobbigt!

+ att alla kräver mer eller mindre för mig- och när ngn säger lycka till tar jag inte åt mig. utan det har bara blivit ett ord nu. som en utfyllningsfras typ.

Älska REGN! Nej, jag är inte ironisk...

Kommentarer
Postat av: Dex

Asså, att du inte är en "partymänniska" är väl ingen ursäkt för att utnyttja dej? Bra att du förstår att dom gör fel som gör de. Hoppas de blir bra (:

2008-05-19 @ 20:53:42
URL: http://dexedrinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0