------

Vad äre som ger rätten till att spotta på en när man verkligen försöker att vara en bra vän?

Jag vet inte hur många person som jag verkligen har ställt upp på! Lyssnat på deras sk problem, försöker få de på bättre humör eller bara funnits där som stöd?

Känns som att man bara får skit tillbaka! Jag försöker mitt bästa att verkligen göra så att det kan bli liite bättre- men jag tänker inte ta påhopp för att ni har det jobbigt.

Jag kan inte inte göra det längre. Det är ingen ursäkt att man itne mår bra- men att man ska behöva ta slag efetr slag när man ska försöka hjälpa ngn? nej, det går inte

S O R R Y ! ! !

Vem är där för mig då? När jag väl behöver hjälp verkar det som ingen lyssnar, men när alla skriver "älskar dej, du betyder så mkt finns alltid här för dig" vilka är det egentligen som har skrivit sanningen?

Vilka är det som VERKLIGEN har menar det?
 



Kommentarer
Postat av: Linda

lilla fina carro... du är bra!
& jag menar det! jag finns här för dig!

2008-05-21 @ 16:41:42
Postat av: Carro

Bara för att jag kmr ha en underbar sommar med en HULDA som man har saknat massor!! å jag finns verkligen för dig å du gör mig gladis!

2008-05-21 @ 17:26:34
URL: http://carroja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0