Sooolis

Ok, man kan ju typ säga att det verkligen äör sommar å nästan sommarlov :D as najs!

I helgen då? vad gjorde jag utom å jobba? Jag drog ner till IP iaf efetr många om och men.. Träffade Nils- Orvar, Ida & Jennie :) Mkt trevligt å skojsigt. Typiskt att jag var tvungen ådra hem för skulle ju som sagt jobba dagen efter. På lör somna jag ca 1.00 och gick upp 05.45. Jobbade till 4 å det var sjuuukt mkt folk å göra med för den delen iom att det var Öhus dagen. 

Var super trött men Nils-Orvar fick mig att ändra mig igen så drog ner. gick kvart över tolv (?!) inte så jävla bra gjort av mig haha men det tog mig ca 30min att komma hem å väl hemma så skulle jag mitt i alltihopa bränna en skiva kl ett på natten! Haha men det funka iaf inte dagen efter för tyckte det hade gått lite väl smidigt till men shit happens va. Jag var gott som död på morgonen där med. Gick upp halv kvart i sju för var verkligen tvungen ¨duscha med så man skulle vara realativt fräsch. Men det gick bra igår. Eller höll på å svimma, var snorig å hostigt + lite hes. äre en förkyldning på ge eller äre pollen? :s strange det där.

Nu är jag hemma från skolan igen. (ooopps) kände att jag var tvungen å ta igen en massa sömn :) Ska väl ut å sola snart, efter städningen i rummet iaf. :) haha

Men som sagt, mitt schema för sommaren äger ! :) börjar 6 eller 7 till 14 najs!

Nej nu har jag inte tid längre, blev visst ett ganska så långt inlägg denna ggn. men men orka vara neggo jämnt då? haha GLADIS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0