Sol, barn och jobb

Igår blev det ingen skola. Känns ganska onödigt att gå när man ändå inte gör ngt. Så jag fick jobba och tjäna pengar idag som jag gjorde igår med. Nej, alltså ingen skola idag heller. Men jag missar nog inget, kanske bara närvaron om ens de?

Drömde i natt att jag klarade skrivningen. Vilken känsla å lättnad det var! Hoppas det går bra när det väl är dags :p

Imorn kmr efterlängtade Hulda och Jennie + Juwelen (Joel)  Det ska bli väldigt trevligt att få träffa de igen.

Idag ska jag plugga lite mera teori och hoppas att jag inte somnar på soffan/ sägen som jag gjort två dagar i streck nu. Fattar inte vad det är med mig för är hur trött som helst. Kanske värmen som tar kol på mig :p

nej nu har jag fortfarande rast ska utnyttja den liite mera. Jag sitte rpå dagis nu svar ja

enjoy !

Jag ska fortfarande inte ha några barn iaf! :p kan ta vara på syrrans unge/ungar när de väl kmr haha!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vaddå, jobbar du på dagis?

2008-06-05 @ 17:24:20
Postat av: Alicia

woho, nu har alleballe hittat hit med! :D

2008-06-05 @ 18:58:39
URL: http://aliciakarlsson.blogg.se/
Postat av: Milla

Näee!

2008-06-10 @ 07:33:42
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0