Motion

Ja, jävlar vad Hulda & jag är bra! Jätte jätte bra (tummarna snett uppåt)
Vi har varit ute & gått, men även varit med om äventyr. När vi är ute å går vid ok så tänker vi ba: hmm det luktar rök. ingen tänkte nog inte mer på det, för när vi hade gått lite på ok rakan så ser vi två branbilar med ljus OCH ljud. Båda ba nä nu jävlar hare hänt nått. Å det brann som bara den! Vi gick tillbaka lite, och stod där, som små fågelholkar.

Vi fortsatte å gå å vi gick även spåret. Haha Jag blev as rädd när en liten äldre farbror kom joggandes (?!) bakom mig att jag hoppade nästan upp i Huldas famn. Så hon också blev rädd. haha så vi gick där lite halvspända, och mitt i allt ihopa kmr Marcus & Tilda springade ja då är vi vittenen till varandra att vi har rört på oss. :) Vi har fått träningsdagbok nu under uppehållet för fotbollen.

Imorn bäre av till Sthlm med Bella bus. Ska nog bli roligt å trevligt :) Annars hare vart jobb den senaste tiden. eller ja, matchen igår. Vi spelade mot Fyris, alltså ett div 2 lag. Vi hade 3 straffar iom att vi ligger i div 5. Ja, men vad blev resultatet då? Menar, 4-5 är ju itne så illa med tanke på att det var sj mål utav oss också :) Vi var väldigt bra, mkt beröm har vi fått och jag fick spela back igen, det var roligt! :D

Nej nu äre duschen som gäller hoppas alla har en fortsatt trevlig sommar, ja iaf de som förtjänar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0