Midsommar firandet

I fre var jag hemma med fam + Totte, Carina & Erika. Väldigt lugnt men mysigt. På lördagen vaknade jag sent typ runt tolv skulle jag tippa. Sen drog jag hem till Doris vid halv tre tiden. Fikade lite där å så. Hulda var också där. Sen blev man bjuden på mat as gott! Vi tre skulle till Lövsta! wiiie Ok, men hur tar vi oss dit & hem då? Jo, som tur är, är ju Knutte snäll & kör oss tre dit. Men innan vi åkte vare förfest här hemma och vi blev ett gäng. Skönt att mamma, pappa & Isak inte var hemma :)Vi drog iaf kvart i tio och väl framme var det mkt folk i kön då. Men in kom vi iaf å så där jätte länge behövde vi inte stå. Träffa på Hägglund med och Mia:D Mkt trevligt haha Hägglund gjorde en fulis å ställde sig med oss i kön när vi snudd på var framme haha ;) Thats what friends are for ;) Väl inne i lövsta då? Haha ja, man blev ju lite "känd" där. Skit många som kom fram till en å fråga: men, vi/jag känner igen dig/ er. haha ja ehum Ica säger vi tre blondiner + en Doris. Jah, det äre ju! Kul att man kan gå ut å ändå bli igenkänd för jävla ica kunder haha men aja Vi fortsatte in i öltältet, smockat med folk! Men jag gick där, höll i handen med Hulda så vi inte skulle tappa bort varandra, iom att det var typ noll mottagning. Men vi tappade bara bort Doris men vi fann na snart igen :) Hulda skulle upp å jobba imorn så vi Knutte kom halv två ungefär. Vi lämnade av hulda vid stjärnhuset och vi andra fortsatte hem till mig. Doris & jag gick av där å tänkte att nu jävlar äre efterfest :D Men vilken jävla lyckad efterfest! Haha det var jag, Doris å Peter. Vi hämtade singstar och drog sen vidare hem till Doris. Väl där så skulle Peter försöka slå mig i sing star (nu låter det som jag sjunger as bra, vilket jag absolut INTE gör) men jag vann sisdär 2-3000 p kul vare ändå! haha Vi åt, spelade nintendo, åt lite till, drack, spelade buzz å hej å hå så vipps var kl kvart i sju. Herregud, man kanske skulle ta å dra sig hemåt. Väl hemma var jag as pigg, när jag väl la mig i sängen var det för ljust. Jahapp, så det var bara att fixa så att det blev någelunda mörkt. När jag hade sovit snudd å 3h ringer Doris mig, ja då är den knäppgöken vaken(?!) Hennes mamma hade väckt henne för hennes brorsa skulle ha ngn laddare. Så hon kom hem till mig & vi drog till badet å badade. Sen blevd et filmmaraton tills båda slumra till å från. Skulle lägga mig tidigt tänkte ja, nej men kl blev halv ett iaf. attans! Hur som helst, mkt å läsa å om ni har läst till hit så enjoy :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0