Jobb helg

Det är inge kul! Skönt att det inte är skola imorn. Det gillas! Ledig nu ända till tis v 26! Det ni, men då börjar jag typ 6 tror ja :s blä jag kmr vara mer illa mående än vanligt. + att inget går som jag vill längre. allt är bajsigt. Kollade på Sve matchen igår med Linda. Jäkla skit match! Roligt å jobba på helgerna ändå, spec nu när Linda är med :) hoppas hon får fortsätta på "våra" helger för det behövs ju liksom typ dårå. Det tar kål på mig. Så ont överallt att jag inte vet vart man ska börja ta tag i smärtan. Kmr sluta med att jag får skada "for life" Imorn kmr det inte att vara ngn bra dag enligt mitt horoskop grejs. Great, just what I need! Australien 2009 eller 2010? wonder, and save the money!

Kommentarer
Postat av: mingla

får du betalt för att blogga?

2008-06-15 @ 21:39:17
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0