Jävla tjat

Milla tjatar på mig att jag är dålig på att upptadera mig, men jag har ju inget nytt att berätta. Eller? Nej, helgen är ju klar gjord så att säga. Jag vill fan ha KÖRKORT!!! ska köra på körskola om ca en v med Mathilda det kan nog bli grejer de haha ;) med tanke på vad hon har berättat haha. Fick jobba idag. Gå upp kl 6 inte så roligt, grymt trött är jag nu iaf! Somna på soffan (igen) fast i 10min typ för mamma sa tt jag skulle ut med Isak (suck!) så då var dte bara att kvickna till och ta på sig mjukisoverallen (den är bra!) och knalla ut. Sen stupar jag ner i sängen med datorn på magen (like always) och kör lite körkortsfrågor på datorn. Går faktiskt bra. får 44/48 å 58/60 så det ska fan i mig ha alla rätt innan jag skriver igen!!!!!!! bajs saker :p Hänt mer idag då? -Jo, pappsen fyller ju 42år och fam + farmor & farfar var och åt vid golfen , gott som fasen vill jag lova! SÅ nu ligger man här as mätt (igen) fast dock i Millas säng för hon ville ha sällskap, skulle lyssna på hennes skiva hon hade gjort, en del låtar är bra och en del är sämre. :) Aja, lite onödig upptadering, men enjoy! :)

Kommentarer
Postat av: Nancy

Vill du ha en ny header?

Var med och kommentera inlägget "Summer Green". :)

2008-06-17 @ 18:04:31
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0