Rullsand

Idag var det molning imorse då jag gick upp. ca 07.20 Går hem till Doris vid 8.15 hon nyvaken i princip. Vi skulle åka till Rullsand jag, Doris, Hulda & Sonja. Vi hade bestämt att vi skulle ses hons Doris 08.45 men av ngn konstig anledning hade jag fått för mig att vi skulle vara hos henne 08.30 men så fel man hade.

Vi tar vårt pick & oack å åker mot Rullsand. Vi var där vid 10- tiden. Inga moln på himlen- gött! Ja, vad gör man i Rullsand? Vi badade, solade, läste och t.o.m brände oss! (Ja, iaf jag)

Så nu sitter man här å är röd som en kräfta å går på varv efter aloe vera. Det är fint mot bränna vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Milla

Du är en kräftstjärt!

2008-07-25 @ 01:22:49
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0