För Hulda & Mini är bra!

I ons var det så att jag slutade kl 16 och hade hoppats på att jag skulle orka ut i spåret å springa nu när fotbollen har uppehåll. Så vad händer? Jo, lilla jag skulle vila mig lite och somnar såklart å sover en och en halv timme. Not good, men väldigt najs!

Så ringde jag Hulda igår å frågade om hon skulle ut å gå, då jag slutade 14 å hon var ledig. Det skulle vi. As bja! Vi gick typ 1 mil! (9,81km) Vi är så jävla duktiga!

Idag höll jag på somna igen, tänkte att jag skulle ta å vila lite, men det blev inte så. Vrf vet jag inte, då jag känner mig sjukt-as-mega trött. But hey, i guess that´s life is now. Keep on working!

Fre idag, and the best part is that I´m not working this weekend, yeah! Happy thought!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0