dagarna bara rullar iväg

Ja, nu har jag sommarlov! As najs!

I fre var det som sagt lagfest. Mkt roligt! Blev lite trött där mot slutet jag, kom väl i säng runt halv två.

Dagen efter, alltså lör fyller Julia 18 år. Jag vakande vid halv tolv kanske. helt seg å gott som död. Bara in i duschen igen å fixa sig. Kom till Julia vid 19. Där var även Julia (såklart),Emma, Josefine, Bea & Bella. Vi hade jävligt roligt, spec med alla lappar. haha

Vi tog bussen till Tierp och sen drog vi vidare till sjukarby där det var fest. Helt ok, kände dock inte så många men de man väl kände var rolig å träffa :) Många som tyckte de kände igen mig, jo men tack Milla! Så fort man säger att jag är Millas syrra så ba: ja aaa det ser man ju. tror rasmus Ullhagen frågade mig säkert 20ggr att han kände igen mig. haha pucko!

Annars var det väl trevligt. Vi åkte hem vid två tiden. Kom i säng halv tre. Vaknade idag vid 11 men efter att mamma och jag hade åkt å handlat så blev jag så jävla trött att jag sov i 2h. As skönt! Fast nu är man ju pigg ist :s men men skönt att slippa jobba imorn iaf.

V som kommer äre träningsläger, det behöver jag så då äre bara å peppe sig sj å verkligen sattsa! :D

nåja gör vad ni vill för på tis ska jag testa sushi för 1a ggn i mitt liv!! :p

Kommentarer
Postat av: Milla

Satsa* vännen. Nu blir du poppis för alla känner mig, haha ;) Nejdå. Utgång på ons o nästa! 20, yeaaaah

2008-07-21 @ 01:47:57
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0