svullna ögon

Jag vaknar idag av att väckar klockan ringer 8. Jag får knappt upp ögonen. Efter att ha tvättat ansiktet så är ögonlocken typ svullna. :s Det svider & jag har lärt mig av mamma att det man inte vet får mana ta reda på. Så dutkig som jag var slog jag upp om ögoninfektioner i Bonniers läkarbok, men jag fattade ingenting! Så jag vet fortfarande inte vad jag lider av. milla sa hela tiden fråga mamma men ville inte väcka henne snäll som jag är (a) Hon sover än tror jag.

Så idag ska jag ta och plugga svenska lite. Eller har pluggat klart det, men ska renskriva det & skicka det till Nina. Blev ingen praktik idag heller för vet inte om det smittar men det hoppas jag verkligen inte att det gör! Inte helt otippat heller när jag stod ute på H&M's lager igår å pratade med Veronica om ögoninfektion om att hon och jag aldrig har haft det, så kanske jag har fått det? Vem vet, inte äre jag iaf.

VILL UTOMLANDS!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Milla

Haha man ska aldrig säga aldrig!! Skrynkel unge!!

2008-12-12 @ 01:34:49
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0