Ruuligt

Gud vad roligt att det är massa folk som läser min blogg, det tycker jag är ruligt. Nu är det inte bara 1-2pers som läser utan nu äre över 10 ndet ni! ;) det är jag glad för :D

Idag var jag hemma från skolan, då jag kände att jag hade lite ont i halsen men mest var det nog tröttheten som vann igen. Surt! Jag sov iaf över 12 h :s så jag var nog trött.

Idag har jag kollat på tv, duschat, kollat på tv å lagat en kycklingpaj :D det var gott, fast jag får den alltid ltie för torr :s haha men jag är ingen häjdare på pajer vill jag lova ;) första ggn jag testade å göra pajdegen så råka jag ha i 3 DL vatten isf för 3 MSK så det var bara å börja om , Den sk degen var värsta härlig å mysig att knåda i liksom barnsligt keggig :D jag är barn på nytt haha undrar om jag ngn sin kommer att bli mogen? tror nog inte så stackars min fam å mina vänner? 

Imorn har jag prov i Samhäll, och jag har pluggat massooor! -känner mig verkligen redo NOT 

Imorn äre träning å då ska Marie göra entré (nej inte mamma) hoppas på att jag hinner städa mitt rum det behövs kan jag lova. Blir alltid stökigt efter helgen konsigt men på ngt sätt borde jag ju ha lärt mig det! Men ikke

Hulda, mini, Doris

Snart får jag träffa sköningen till vänster :D det gott folk, är min kära HULDA aka Linda

Kommentarer
Postat av: Therese

No not Gävle. Vilka ska du dit med då?

2008-12-09 @ 11:05:54
URL: http://thereseialperna.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är en blandad kompott med folk som ska med ut:) Ja troligtvis blir det people, vissa är 18 ch kanske inte kommer in nån annanstans. Var ska ni då?

2008-12-10 @ 10:16:45
URL: http://thereseialperna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0