Nyår

Oj, här har det inte hänt mkt på den senaste tiden. Jag är fortfarande kanon förkyld. Inte bra! Får se hur mkt jag orkar imorn, kanske inte var så jävla smart å träna idag men det behövdes vill jag lova!

Jag var in till stan idag. Hade tänkt köpa ngt till nyår sådär lagom i panik. Kan ju lova att jag inte var den enda som hade tänkt på det. Men hur som helst var det en sån där dag när man verkligen inte hittade ngt alls! & om man väl gjorde det satt det åt helvetet! Så jag ska få låna en snygg klänning av syrran :) Det blir nog bra.

Säger som Mia: Nyår är överskattad. Först blir det stan med syrran igen. Sen drar hon & jag till Gotthard och sedan därifrån drar jag mig hemåt för att sedan åka till Julia för middag. kl6 sen då?

Ja, men om jag inte hinner skicka mess eller så, så är det itne för att jag har glömt bort er utan att verkligen HELA Sverige håller på & skickar då också så jag skriver det här


GOTT NYTT ÅR



Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, bra sagt. Gå vilse i byun kommer jag nog aldrig att göra:P

2009-01-01 @ 16:33:24
URL: http://thereseialperna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0