Nya tider

Nu idag då. gick upp 8.15 åkte å klippte mig 9. Hemma vid 10. Milla å jag mötte mamma vid ingången å sa hej å hej då för Milla å jag var trött å gick å la oss igen :$ Så tänkte jag sova ca 30min men de där 30min blev ca 2h :s Not good! Men hur som haver jag åt frukost vid 1 kelloggs special k, fil och ägg mkt nyttigt enligt mkt sj! Fattades bara frukten.

Har nyligen vart ute & gått med Isak. Vi var ute i 40min. Det var skönt, emn kallt till en början. Jag är hostig å det gillar inte jag. Men om jag måste välja mellan å hosta å vara täppt så väljer faktiskt hostan.

Verkar inte hända så mkt nu i helgen. Blir nog till å sortera i garderoben men det vågar jag inte.. Blir alltid att man vill ha allt kvar, ngt som man vill ha kvar som man ev inte kan ha, ngt som man har glömt bort å massa skit. Får se hur det blir. Ska iaf in i duschen nu iaf.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja jag får hoppas på det. Så här långt har den funkat bra iaf:P skönt med jullov snart då?! :)

2008-12-16 @ 00:22:46
URL: http://thereseialperna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0