Julaftonen över- typ

Ja, då har jag öppnat mina julklappar å kan lugnt säga det var vääldigt roligt att se vissa grejor.

Jag fick julklappar av farmor & farfar, syrran, mamma & pappa. Ska se ifall jag kommer ihåg vad jag nu har fått.

pengar- farmor & farfar

rosa & svarta klädsen till bilen, rattmuff (skulle vara rosa men det var slut ofc tusan!), doftgran som är rosa med doft av melon & en rosa gris som doftade också, buzz spelet, rosa sängkläder, massagekit av mamma & pappa.

en "Ludde" (pälsaktig matta typ från IKEA ni vet?), galgar (höhö), tvättkorg typ av Milla. Haha

Nej. men julen har varit bra :) vad har ni fått i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag fick.. Eeh.. NÄRÅ!! För du vet! Skicka den bilden där vi kör samma pose varje år vid julgranen

2008-12-25 @ 02:24:25
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0