Jävla UL

Nu blir jag urförbannad. Jag skulle kolla i fall det gick ett tåg 00.05 från Tierp för syrran undrade det. Snäll som jag är kollar jag upp det å det går 23.35 ja, jo ok bra då vet vi det. Sen när jag kollar lite längre ner står det : Nya priser för regiontrafik jag kollar då vad de vanligaste korten kostar då å nu som ex ungdomskort kostade först 250 nu 270 å nu ska det kosta 284! Alltså tänk på alla människor som får endast studiebidraget 1050, alltså man blir ruinerad på pengarna Allt annat blir sjukt mkt dyrare, men studiebidraget då? Lönerna då? Det kanske borde också höjas så man kan klara sig här i livet, men nej då. fortsätt med att höja gör det snart får man väl bo på gatan eller ngt, känns så.

morr

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag fick feta chocken när jag fyllde 20, dp kostear 20 resor typ 800. Skjut mig såå dyrt.

2008-12-26 @ 11:17:38
URL: http://thereseialperna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0