Hoppsan

jag tror nog att jag tog ut mig totalt igår på träningen. Det var nämligen såhär va att jag skulle till praktiken idag som alltid. Ställer kl på 8.05 typ. Men jag vaknar ca 1h innan å är kallsvettig å mår illa som en gris. Så mamma bestämde åt mig idag att jag skulle vara hemma vilket jag också var. Att jag inte somnade på soffan är nog tur. åt en banan till frukost vid ca 12 kanske. Men nu äre bättre. Imorn ska jag banne mig dra!

vad roligt att jag har massor med läsare :D massor för mig är mer än 5 ;) då är jag glad :D nu är typ 15 det ni !

Ska ta min tvätt å vika fint i högar. Nu när man är sj hemma typ. Milla jobbar på vero Moda, pappa jobbar men brukar inte jobba såhär sent å mamma ska iväg till sitt jobb för avslutning av ngt slag. Sj så har jag ingen julavslutning. heja Tierp, heja Högbergsskolan!  Inte ens fika eller god jul NADA! Men efter att ha gått på den skolan i snart 3 år borde jag ju ha lärt mig, å det har jag väl mer eller mindre. nej nu äre på med hörlurana som gäller å ställa sig å stryka xD


Just ja Pssst Ryan Sheckles är grymt het! haha



Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt. Igår va tvungen att dra in till stan och fixa de sista julklapparna och grejerna till resan. Men torsdag och söndag tänkte jag komma:) Du? =)

2008-12-17 @ 18:03:03
URL: http://thereseialperna.blogg.se/
Postat av: Milla

..för att mina besökare har kikat vidare till din, mohaha. Tanten var inte läskig.

2008-12-17 @ 22:59:34
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0