Händelserik dag

Oj, idag händer det grejor. inte nog med att Mia blir 18 Grattis till henne, utan Kevin vinner idol! Grattis till honom! Han är en värdig vinnare. aldrig hängt lös, alltid lika glad, energirik och sprallig. Go Kevin!

Jag har även lekt med Julia ikväll. Vi sjöng singstar (kanske inte helt otippat, men eftersom jag hade köpt en ny singstar skiva så testade vi den. ABBA) det var ruligt men svårt. Vi var även duktiga å dippade morötter och gurka. Väldigt gott och väldigt mättande.

Jag är lite hes i halsen också. Vi kanske, eller vi snarare jag håller på å bli förkyld men det hoppas jag verkligen inte att jag håller på å bli.

Snart äre julafton också. Jag har noll, cero julkänsla. lite trist tycker jag. hur som haver har jag endast 2 julklappar kvar. får se vad det blir för ngt till Milla & Julia.

Imorn ska jag upp kl 8 för jag ska klippa kl 9 och så äre lucia. Jag vill se luciståg för att få lite julkänsla å så är det mysigt. men känns som alla luciståg var ikväll eller så är det på söndag. Några som har förslag så tas det tacksamt emot. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0