God Jul gott folk

God Jul! Hoppas alla får en bra jul.
De senaste dagarna har jag vart hos farmor och hjälpt henne med att göra knäck å klä julgranen. Samt har man ju ätit å fika med ett s¨nt där +plus i kanten. mkt gott!

Annars har det väl inte hänt så mkt. Eller jo, jag har vart till körskolan och fixat allt så nu äre go for it! Sen är det väldigt skönt med lov :D

Nåja, det fanns inte så mkt & skriva. Jag ska iaf börja spara mina pengar nu så jag kan åka till Australien med Doris. har ca 4 tusen nu så det kanske sakans typ 36 tusen xD men jag kämpar på!

Jag vet inte vad jag ska göra. Vågar jag chansa? Eller tar jag det helt på fel sätt? Jag är livrädd, men för vad egentligen?

Kommentarer
Postat av: Therese

God jul =) Hoppas ni har det trevligt hos farmor.

2008-12-24 @ 19:27:56
URL: http://thereseialperna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0