Flåt

Jag ska börja med att be ALLA om ursäkt för att jag har vart så irriterad och tvär. Det är verkligen ingen fel utom mig sj! Men jag har som alla andra sånna dagar. Men då vet ni.

Jag börjar nog förlora lite mig själv. Eller? nej, egentligen inte men alltså jag vet inte vad jag själv håller på mig? Jag känner inte igen mig själv knappt längre. Jag borde ta å tänka mer på vad jag sysslar med. Nyårlöften? Jag har massor!

På tal om nyår, jag har i princip jullov nu. eller ja, jag har ju praktiken men efter den :) det är som pricken över i:et. Vääääldigt skönt! Jag ska bara lata å verkligen städa. Storstädning!

Snart har jag träning. Me like! Jag är på värsta träningshumöret, mer än vanligt. taggag liksom. Jo, jag vet det är bara träning men det är ruligt det med.

Jag har laddad ner massor med bra musik på mp3. Liksom såna där power låtar som man får en extra kick energi. Jag gillert! Ngn som har några såna powerlåtar vill jag gärna ha! Jag letar å letar men verkar inget hitta :/

Nej, höj volymen på högsta å go for it! Det ska jag iaf göra nu..


Ser det inte härligt ut?

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det behövs en hel del såhär inför jul och resan. Är du klar med alla klappar nu eller? hur var träningen igår mer folk än sist?:P

2008-12-17 @ 12:04:47
URL: http://thereseialperna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0