Fasen

igår när jag skulle lägga mig efter att ha sett en underbar bra film (vilket jag behövde) kände jag hur jag började bli täppt i näsan. Oh no! Så man somnar 02.30 typ å vaknar igen vid 5 å sen igen vid 6 å sen 10 å gick upp 11. Great! -NOT så nu sitter jag i vardagsrummet, täppt i näsan, halsont, kollar på Heffaklumpen & är som bran på nytt. Ni vet när man var liten & var sjuk. Kollade på tecknat, det är som bäst då man är sjuk!

Hoppas jag inte har feber tänkte greja i mitt rum idag se ni.

Å Ja Theres, skjut UL ist det är feting dyrt!



Kommentarer
Postat av: Therese

Ja do it! Men krya på dej innan:)

2008-12-26 @ 12:34:00
URL: http://thereseialperna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0