:@

Jag blir arg på mig själv. Jag har gått å blivit förkyld, och inte så litehelelr! Värsta dunder förkyldningen. Inte okey! Kanske har halsfluss för har grymt jävla ont i halsen när jag pratar & när jag ska svälja. Men det vore ju kul å ha pencilin till nyår- not!

Annars sov jag i 4h på lördagens morgon. Kl ringer halv 7 och farmor kmr och hämtar mig vid 7.10. Vi drog till faster & vi hjälpte henne med att flytta. Jäklar avd tiden gick snabbt, man var hungrig, noll ordning men samtidigt roligt :) jag var grymt trött iaf. Somnade halv 2. Idag har jag flyttat mera grejor & fixat till hennes säng. Jäklar den var ingen dröm å bygga upp vill jag lova! för att verkligen inse hur jobbigt det var så skriver jag hur vi gjorde som gjorde att det tog typ 50min å göra.

 Först ska hela sängramen sättas ihop. 2 bäddmadresser skulle på. sen ytterliggare en till på de. Fast innan de andra madrasserna skulle på så skulle hon ha ett lakan över för å skydda madrasserna. Sen kom det en dyna till på & sen en madrass till å så ett överdrag på det för att madrasserna ska ligga kvar på sin plats å SEN vare ett till skynke på de madrasserna och sen kunde man bädda. jävligt jobbigt ska jag säga er :p

Men fint vare å hennes säng blev väldigt fint :) nu är jag trött å tycker synd om mig själv, jävla förkyldning säger jag bara! jag sover iaf gott i natt. ska kolla lite på The Hills



VAD HÄNDER PÅ NYÅR?!

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag slutade läsa när du började babbla på om madrasser.. Fattar ingenting. Kul att det ordnade sig iaf.

2008-12-29 @ 03:10:07
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0