Challenged

Challenged.
Jag har blivit utmanad av Hulda. Saker jag är stolt över är grejen.

Reglerna är följande:

Nämn fem saker du är stolt över! Utmana dom du vill (och orkar) och länka tillbaks eller nämn åtminstone personen du har fått utmaningen av! Lycka till och var stolt över dig själv och andra!

Detta är jag stolt över:

1- Att jag har varit på alla tre träningar hittills.

2- Att jag har lyckas skaffat lås på min garderob med hjälp av pappa

3- Att jag inte är deprimerad

4- Mina kompisar som jag har.

5- Att jag inte har förjävla stökigt i mitt rum utan att man ser golvet

Jag utmanar Mia & Syrran


Kommentarer
Postat av: Mia

haha får se (a)

2008-12-05 @ 10:49:34
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0