081207

Ja, då var denna helg över. Jag har jobbat. Det var väl ok, men är jävligt trött. Just kollat klart på Andra Avenyn för i år. Surt! De ska hålla på å göra om så att avsnitten är 45min långa å visas på tv först och sen på webben, det är lite surt tycker jag!

Imorn ska jag plugga svenska & samhäll. Prov på tisdag. grejt! Vill inte få tillbaka Mattis prov, för jag hater när man vet att man har fel på ett som man trodde just då när man skrev provet att det  var rätt.

I övrigt rullar väl allting på. Helt tomt där buren ska stå. Jag skulle ge Aliz en morot som vanligt, som jag brukar göra. Hör hur hon biter i gallret på buret för att man ska höra henne. snuttan! Sen slår det mig, att jag kollar där buren brukar stå. Det är helt tomt. Just ja, hon är ju död ju. Jag vet att jag är töntig men det var ändå ett marsvin som vi har haft sen jag var 10 år. Djur tar en plats i hjärtat.

Jag missade träningen idag på grund av jobbet, surt! Enda gången som vi är inne så jobbar jag. ruuligt





Seasons are changing
And waves are crashing
And stars are falling all for us






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0