Vad händer?

Inte nog med att skolan är igång, praktiken är i fullgång också. Det känns väldigt bra! Jag kände mig mkt välkommen, men dock känns det lite jobbigt att fråga hela tiden nästan :/ visst försöker jag & det är ju trotts allt bättre att fråga en ggn för mkt än en ggn för lite :)

Jag har för tusan blivit känslig. Så fort man lyssnar på en bra låt, eller en film känner jag hur tårarna börjar komma! Det är inte sant! Jag är inte den typen som bölar till filmer. vad äre med mig?

Jag har ont i kroppen. Ryggen, benen as ont! Min fotbollskarriär är över när den snudd på knappt har börjat. Great!

Vi går till 4 varje dag, eller ja, mån-tis. Sen på ons-tor äre praktik så kmr hem vid 6-tiden, fre slutar man 10.15 vilket känns väldigt bra! Jobbar varannan helg + matcher jag har fullt upp precis heeela tiden känns det som. Hinner knappt göra ngt annat.

Sv är skit svår! Jag har börjat på den 2 ggr å kanske bör börja på 3e. Skirver en A4 sidan & sen känns det inge bra att skriva, så då är det bara att börja om. Wiiie vad bra jag är lalal

Nej, detta var en då liten upptadering. Nu ska jag dryga några timmar på youtube ist för att städa rummet xD smart val av mig haha orka städa rummet liksom + att jag lär göra en storstäding! Då äre inte bara att vika ihop kläder jag menar, utan att sortera garderoben (igen) + lådor & annat sattyg man har samlat på sig under¨året, dammsuga, damma ja you name it! Så då tycker jag att youtube är roligare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0