I have to do something

Nej du. det här går ju inte för sig längre. så fort ännu en dag har gått blir jag allt mer deprimerad eller kan man kalla det? less, trött, stressad, ledsen? Jag vet inte vrf. Ellor jo, det vet jag ju egentligen. Det är ngt med skolan som gör att man blir blockerad. Vad är det jag inte vill? Som jag inte orkar? Mer än att skolan är i Tierp + dessa lärare där. Jag förstår inte på mig själv ibland. var så skönt att vara borta! Så fort man kmr hem är det det vanliga man gör. äter, sover, kollar på tv, äter lite till å ev tränar. allvarligt? Jag kan inte ödsla mitt liv på att kolla på tv en hel dag. det kmr aldrig att funka!

Jag känner mig ett stor behov att ett körkort. Jag gör verkligen det, men jag har nog blivit för feg. För feg för att våga misslyckas. Men jag ska ha ett iaf innan jag är 20!

Jag känner mig ledsen, men över vad? det vet jag inte. Jag får tillbaka känslan som jag hade innan skolan slutade. Men hoppas verkligen att det kan bli bättre nu när vi har 2dgr praktik. verkligen hoppas på det!


Göteborg- Sån jävla härlig stad och folket! Så otroligt jäkla sköna med sin dialekt och artigheten. Sånt gillas!

Borde typ ta tag i mitt rum... Hmm

En sak till, jag är nog lite pressad av skolan ska börja. kanske därför Linda reagerade som hon gjorde. Söta rara underbara människa! Du är bra å snart skiljs vi åt igen :'(

Jag har blivit mer känslig. Så fort jag kollar på tv kan mina tårar bara börja rinna ner! När jag ser ngn annan får tårar kmr mina där med. Aldrig hänt förr. Vet inte vrf det händer..?

Kommentarer
Postat av: Mia

hjärtat, jag finns i skolan sen de vet du! :) jag finns här om du vill prata, vilken tid på dygnet! <3



och körkortet kommer! ja har också mål, innan ja bli 20 ska ja fan ha det! :p

älskar dig <3

2008-08-14 @ 17:40:30
URL: http://miiawestin.blogg.se/
Postat av: Milla

Ja, hårdträning nu!! ;)

2008-08-19 @ 18:02:48
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0