Dåligt uppt här, I know!

Jo, det har ju hänt en del saker sen sist. Jag har vart ute på BJ i ons med Milla å hennes kompisar. Helt ok, dock mkt roligare än People. Sen har det vart träningar precis som vanligt. Spelade match igår. Mot Gimo. Vi ägde hela matchen faktiskt, men vi förlorade med 3-4. Jag gjorde 2 mål måste skryta lite ;)

Idag har jag vart bajs trött. Vi åkte kvart i 9 till Sundborn för Savannah skulle döpas. min kusin som blir 7 år i okt :p haha Hon döptes till Savannah Lucia Madelene värsta fint! :) Sen blev det massa god mat av en fransk/itl kock! Han hade lagat mat i 3 dgr å det var ju värsta grymt gott! ingen slår Jiovannis pasta! Lovely! Kom hem vid 6 iaf och åkte ner å kollade på matchen som slutade 1-1 mot Norrskedika. Bajs lag som knuffar!

Imorn bär det av till mitt eller ja till älskade GÖTEBORG!! Hur skönt som helst att få komma bort ett tag å ha lite "sem", Måste dock hem på fre för ingen kunde ställa upp & jobba för mig i helgen. As surt! Så nu packar man för fullt. Har alltid med mig för mkt :/ Men men

Nej nu pallar man inte mer. Bilder finns på bilddagboken "CarroJ90"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0