börjar ju bra

Ja, den här dagen har ju börjar jävligt bra!

inte nog med att jag inte fick ngt busskort (vrf vet jag inte), sjukt trött när jag kom hem vid elva så var tvungen & sova 2h vilket var as skönt! gick inte skjuta på träningen, en syrra som går mig extremt på nerverna + en hund som bits?!

Att amn alltid ska behöva vara till lags jämt! Jag kmr inte ha den orken. Ska jag alltid behöva ge efetr utan att få ngt tillbaka?? Jag är så jävla förbannad å Isak kan du skaffa dig en annan hjärna eller ngt?? Du är fan en cp-hund helt ärligt! Sno honom, han kan ha sina bra stunder också MEN det vette tusan om det hjälper.

Ska man behöva låsa, gömma saker för att du inte ska hitta det eller? Ärligt, nu äre lås & kedjor som gäller! Ska man inte kunna ha ngt ifred?! Jag gav upp förr, men nu jävlar! (6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0